Podatki o podjetju

  • KUPA, Biserka Povše Tašić, s.p.

  • Davčna številka SI: 91070015
  • Matična številka: 6833241000
  • Sedež:  Tomšičeva cesta 4, 3320 Velenje

Ekipa

Biserka Povše Tašić – svetovalka za boljše komuniciranje, boljše odnose, boljši sistem.  Lastnica KUPA komunikacije s.p., 

                          KUPA komunikacije:
Zdravimo komunikacijske odklone, rešujemo sistemske izzive!

Po izobrazbi sem univ. dipl. novinarka, dobrih 15 let izkušenj imam v medijih (od dopisnice RTV z Balkana v 90-ih letih do odgovorne urednice Novega tednika v obdobju 2011-2014) ter prav tako dobrih 15 let na področju vodenja ekipe v zasebnem in javnem sektorju ter v piaru, marketingu in organizaciji poslovnih dogodkov v vlogi podjetnice. Sem soavtorica dveh zbornikov o Balkanu ter avtorica dveh knjig: Moja pot: Start-upi za vse življenje (izid 2015) in Razstrupi se: 21-dnevni  post, Prisluhni si (izid 2020). KUPA komunikacije sem ustanovila aprila 2015, od junija 2017 z družino živim in delam v Celju, kjer je na Trubarjevi 59a tudi sedež KUPA. Prepričana sem, da je temeljno sporočilo KUPA, ki se glasi kakovostno, ustvarjalno, podjetno, aktivno komuniciranje tudi prvi pogoj za boljši jutri vseh nas: od posameznikov do podjetij in odločevalcev v politiki.

KUPA moto: N- navdihnite! K-kakovostno, U-ustvarjalno, P-podjetno, A-aktivno!

Zavedam se pomena digitalizacije vsakdanjega življenja, kar se v komuniciranju še toliko bolj odraža. Kljub temu sem prepričana, da je interpersonalna komunikacija, tista iz oči v oči, vendarle temelj vsemu, kar v tehnologiji, vključno z digitalizacijo, še prihaja ali je že del našega vsakdana. Verjamem v nujnost sobivanja in nadgrajevanja klasičnega in digitalnega komuniciranja. Nekaj podobnega kot to velja v umetnosti: šele po poznavanju temeljnih zakonitosti portretiranja se lahko podamo tudi v svet abstraktne umetnosti. Niso torej dovolj le osebni nagovori strank; in ne zadošča le postavitev spletne strani ali odprtje profila na družabnem omrežju.

Pri klasičnih in digitalnih storitvah v okviru KUPA agencija klasik+digital sodelujemo ljudje različnih profilov in znanj na podlagi agilnega pristopa skram, kar pomeni, da se po meri naročnika za vsak projekt ekipno organiziramo različni sodelujoči podjetniki s področij komunikacij, marketinga, oblikovanja, računalništva… 

Povpraševanje