Logo
Facebook
Google+
https://www.kupa.si/blog">
Twitter
YouTube

7 zgodb:Moč govoric, povratne zanke in (ne)konstruktivne povratne informacije

e-KUPA, 16.1.2017 /št. 7 – Vodja kot učinkovit komunikator, zadnji, 7. del Življenje seveda ni črno belo, polno odtenkov je, pa vendar lahko pri ravnanju vodilnih v podjetjih skorajda potegnemo črto med dvema skrajnima tipoma prvih med enakimi: eni so pogosto med ljudmi, drugi so zaprti in odmaknjeni v pisarniške prostore. V njih ždijo kot […]

7 zgodb: Kako uspešno komunicirati spremembe v organizaciji?

e-KUPA, 16.1.2017 /št. 6 – Vodja kot učinkovit komunikator, 6. del Delitev na visokotehnološke zmagovalce in poražence, pa rekviem za delavski razred in teorija prenikajočega učinka, ki je »zagotavljala«, da bo tehnološki razvoj spodbudil kapitalske naložbe, gospodarski razvoj in povečal zaposlovanje, seveda vse bolj trka tudi na naša, slovenska vrata. Podjetja se spremembam, ki jih […]

7 zgodb: Posebni komunikacijski izzivi za srednji menedžment

e-KUPA, 9.1.2017 /št. 5 – Vodja kot učinkovit komunikator, 5. del Tako kot je treba doumeti delovanje sistema, katerega del smo, torej vse podstrati podjetja v katerem delujemo v vlogi vodje, da bi imeli možnost sooblikovanja in vplivanja na dogodke, in ne le odzivanje nanje, se moramo učinkovito odzivati tudi na izzive srednjega menedžmenta. Tokratni […]

7 zgodb: Izognite se nedovoljenim oblikam komuniciranja s sodelavci

e-KUPA št. 4, 8. januar 2017: Vodja kot učinkovit komunikator, 4. del Z nedovoljenimi oblikami komuniciranja v odnosih s sodelavci – nadrejenimi ali podrejenimi – je približno tako kot v vsakdanjem življenju: ne počni drugemu tega, kar si ne bi želel na svojih plečih. Vodja je seveda pred vsaj dvojno nalogo: najprej mora poskrbeti, da […]

7 zgodb: Kako dopolniti svoj komunikacijski vodilni krog?

e-KUPA št. 3, 7. januar 2017: Vodja kot učinkovit komunikator, 3. del Pri KUDO – komunikacijsko ugodnem delovnem okolju – smo osredotočeni na notranje odnose med zaposlenimi in drugimi deležniki znotraj in izven organizacije, ki vplivajo na njen obstoj in razvoj. Ne pravijo zastonj, da se v ravnanju s strankami odraža, kako vodje oziroma različni […]

7 zgodb: Ko komunicira šef in (ne)prisluhne žabi

e-KUPA št. 2, 6. januar 2017: Vodja kot učinkovit komunikator, 2. del V eni od naših KUDO kartic 21 smo pod številko 6 izbrali temo Ko komunicira šef. In si za uvodni razmislek izposodili misel francoskega razsvetljenskega pisatelja, ki ga bolj kot po njegovem imenu (Francois-Marie Arouet) poznamo pod psevdonimom Voltaire. Takole je zapisal: «Na […]

7 zgodb: O mrožih in pingvinih v luči sistemske teorije organizacije

e-KUPA, 5. januar 2017: Vodja kot učinkovit komunikator, 1. del Zagotovo ste že slišali za zgodbo o ledeni gori in dogovor o sobivanju mrožev in pingvinov. Tako nekako gre: mroži bodo nabirali školjke za pingvine, slednji bodo zato mrožem dopustili, da pojedo toliko školjk, kot jim srce poželi in oboji so se strinjali, da mroži […]

Če direktor bil bi muha?!

Za novembrsko branje vam v KUPA komunikacije ponujamo razmislek o petih temah, ki slišijo na: notranje podjetništvo, zadovoljstvo zaposlenih z vodenjem, klimi v podjetju, motivaciji in o zavzetosti zaposlenih. Tudi komunikacijsko orodje za preverjanje poznamo: analiza komunikacijske matrike v podjetju, usposabljanje vodij kot učinkovitih komunikatorjev, delavnico na izbrano temo KUDO, raziskavo Skriti kupec ter prav […]

(Ne)usodnost prvega vtisa

(Ne)usodnost prvega vtisa (E-kupa, 28.4.2016, št. 7/2016) Prvi vtis je nekakšna predhodnica storitve Skriti kupec + KUDO, ki jo izvajamo v KUPA komunikacije. In tako rekoč na vsakem koraku se podjetja predstavljajo svojim dejanskim in potencialnim strankam ter poslovnim partnerjem s prvim vtisom; takšnim, ki jim ni vselej v dobro in čast; res pa je, […]

Ko mora prisluhniti šef

Skriti kupec vam nastavi zrcalo. V podjetju, zavodu, bolnišnici, hotelu … (e-KUPA, št. 2/letnik II, 17.2.2016) Še en zanimiv vidik kvalitativne raziskave Skriti šef. Ponavadi kdo reče, češ, gre za preverjanje tistih najslabše zaposlenih. Ker, če smo iskreni, na koncu najpomembnejšega člena verige pri prodaji storitev in izdelkov so praviloma ljudje, od katerih v marsičem […]

© Kupa komunikacije 2015