Novo v KUPA

Prava moč pogajanj  kot pot do skupne rešitve

Se bomo dogovorili ali jih bomo zmleli?

Bomo odreagirali v stresu in se odzvali na izzivanje ali ne?

Se bomo pripravili na pogajanja in se soočili z interesi, možnostmi ter s svojo batno?

Poznamo tisti svoj Zakaj, da se v pogajanja sploh spustimo, se ne vdamo ali takoj izberemo plan B?

Komu je delavnica namenjena?

Vsem v podjetju, ki se soočate s potrebo po učinkovitem pogajanju, da bi prodali izdelke ali storitve. Ter tudi lastnikom in odločevalcem v podjetju, ki morate prepričati lokalno skupnost ali druge zunanje deležnike, da je širitev vašega posla lahko le skupna zmaga vseh (ne)posredno vpletenih.

Kje in kdaj?

Delavnico, ki traja 2 x 4 polne ure z vmesno 30-minutno pavzo, pripravimo na sedežu vašega podjetja, predvidoma od 8.00 do 12.00 in od 12.30 do 16.00. Po dogovoru z vami delavnico  Prava moč pogajanj – pot do rešitve lahko organiziramo tudi izven običajnega delovnega okolja, na bolj odmaknjeni delavnici: na planini ali v zdravilišču. Če želite izvedbo delavnice za večje število udeležencev, torej za več skupin zaposlenih, se o izbiri datumov izvedbe posebej dogovorimo ob potrditvi datuma prve delavnice.  Prijava

O vsebini

Med koristnim in sproščenim druženjem (tudi zaradi izbranih vaj) vas bomo s tehnikami in metodami opolnomočili za izvedbo prebojne strategije v pogajanjih. To pomeni, da boste znali premostiti ovire v pogajanju na način, da boste ravnali ravno nasprotno od tistega, kar vam v kakšni krizni okoliščini pride najprej na misel. Ponovili bomo, kako se ne odzivati, ne prepirati, ne zavračati, ne siliti in ne stopnjevati napetosti.

Na podlagi izkušenj in spoznanj KUPA vam bomo predstavili pasti učinkovitega komuniciranja, obvladovanja ega, pomena predanosti, prepričevanja. Poleg tehnik prebojne strategije boste spoznali še nekaj zanimivih pristopov, ki vam bodo v pomoč pri pripravi, izvedbi in zaključku pogajanj. Med njimi so Matrika PI, Cedarjev model; MoSCoW tehnika in Jaharijevo okno in uporabno načelo kontrasta pri pogajanjih.

Kaj boste pridobili?

Namesto odzivanja »na prvo žogo« se boste naučili Stopiti na balkon. Namesto prepiranja boste izbrali Korak na njihovo stran. Namesto zavračanje se boste potrudili obrniti situacijo in jo preformulirati. Ne boste druge strani silili v rešitev, temveč ji boste tlakovali Zlati most. In na koncu boste uporabili svojo moč, da drugo stran izobrazite, ne pa da zmagate po vsaki ceni!      Prijava

Vaš vložek

Cena celodnevne delavnice za skupino do največ 15 oseb znaša 1.200 evrov (brez DDV). Ob polno zasedeni skupini vaših sodelavcev to pomeni, da strošek celodnevne delavnice na enega zaposlenega predstavlja 80 evrov. KUPA je zavezanec za DDV. Potni stroški niso vključeni v ceno. Ponudba zajema: pripravo in izvedbo delavnice, skupaj s potrebnim gradivom za vaje in poseben, udeležencem prilagojen povzetek vsebine, ki ga posredujemo v pdf-obliki, lahko se prevzame tudi na našem portalu Ekupa.

Kako do boljšega pogajanja?

Predlagajte datum, ki bi vam ustrezal, da se lahko časovno uskladimo. Po potrditvi datuma z naše strani nam najpozneje v 48urah datum rezervirate s posredovanjem naročilnice. Znesek za izbrano delavnico poravnate v 7 dneh po koncu dogodka. V primeru naročila večih skupin  je dinamika plačila po dogovoru. Povpraševanje ali že konkretno naročilo z želenim datumom nam lahko pošljete na e-naslov: biserka@kupa.si  ali s klikom na spletno prijavnico.

Prijavite sebe in sodelavce za Moč pogajanj kot del skupne rešitve!

KUPA Prvi vtis … to je lahko začetek našega sodelovanja!

KUPA Prvi vtis – butična in nišna storitev KUPA komunikacije na podlagi 30-letnih izkušenj v medijih, marketingu, piaru in podjetništvu.

V kvalitativni raziskavi odkrivamo sistemske izzive vašega podjetja ali javnega sektorja, komunikacijske odklone zaposlenih pri delu s sodelavci ter s strankami in vam, kar je naš unikum, ponudimo lastne rešitve in nasvete. Upoštevali so jih že mnogi.

Iskali smo odgovore na različna vprašanja. KUPA Prvi vtis je dejansko naša prva analiza, če želite z nami sodelovati pri projektu ZA boljše komuniciranje, za boljše odnose, za boljši sistem.  Naše naročnike je zanimalo marsikaj. Omenimo le nekaj izzivov:

  • Kako kakovostno obravnavamo stranke v našem hotelsko-zdraviliškem kompleksu?
  • Kakšen je prvi vtis stranke ob obisku naše spletne trgovine energetskih izdelkov?
  • Ali so zaposleni občinski uslužbenci dovolj ustrežljivi in dojemljivi za potrebe občanov?
  • Znajo bibliotekarji vešče ponuditi obiskovalcem knjižnice tudi dostop do oddaljenih e-gradiv?
  • Zakaj so dejansko zaposleni v našem proizvodnem podjetju – multinacionalki tako nezadovoljni z malico zunanjega dobavitelja?

In še mnogo drugih vprašanj. Kakšno je vaše?

Sporočite nam o čem in kdaj bi se želeli pogovoriti z nami

Povpraševanje