window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-126695368-1');

Aktualno

» Aktualno
Aktualno2019-02-14T12:04:38+00:00

Za boljše komuniciranje, za boljše odnose za boljši sistem!

KUPA pismo, 14. februarja 2019 

Pozdravljeni!

Za nami je celodnevna delavnica pri Obrtno-podjetniški zbornici na temo Kako komunicirati s strankami (in ostati živ:)). Vedno z zanimanjem preberem povratne vtise udeležencev:” Zanimivo predavanje, ker smo sodelovali s primeri iz lastnih podjetij. Všeč mi je bil način, aktivno predavanje, poudarjena “ljubezen do strank”, vmesne notranje vaje za dobro počutje. Aktivno delo in pestro predavanje.”

V KUPA imamo izdelanih več programov: za vodje kot učinkovite komunikatorje, KUDO 21, obvladovanje stresa s komunikacijo… Osnovno informacijo si lahko preberete na naši spletni strani, za podrobnejšo ponudbo nas pokličite in se sestanemo ter pogovorimo.

Prihodnje ponedeljke do sredine marca gostuje KUPA na Ptuju, pri enem izmed podjetij, ki se je po opravljeni kvalitativni raziskavi Prvi vtis, seminarski predstavitvi rezultatov, odločilo za sodelovanje z nami še v obliki individualnega svetovanja.

Sodelujemo s podjetji in organizacijami iz javnega sektorja, ki se zavedajo, da brez dobre komunikacije med zaposlenimi ni dobrih odnosov v kolektivu. Brez izboljšanja komunikacije in odnosov v organizaciji ni zadovoljnih strank.  Brez zagotovljene boljše komunikacije in boljših odnosov pa se ne moremo učinkovito ukvarjati s spremembami in agilno spreminjati ter nadgrajevati sistema: podjetje, stranko, šolo, družbo … državo.

Veseli bomo vašega kontakta ob prvem pogoju seveda: da želite skupaj z nami premikati meje možnega na področju komuniciranja, odnosov, sistema.  Lahko vam, tudi na podlagi naše kvalitativne raziskave Prvi vtis in naknadnih usposabljanj pomagamo, da boste še boljši v odnosu do strank. Lahko vam pomagamo razreševati odnose v organizaciji. Mi smo agilni, prilagodljivi in znamo vam prisluhniti!

Orodje, ki ga uporabljamo, da bi zadostili vašim potrebam je različno. V primeru konfliktnih razmerij v kolektivu zagotovo ne zadošča samo ena delavnica, en seminar. V takšnih primerih je to lahko naše uvodno srečanje, sledi individualna obravnava ali svetovanje vseh vpletenih deležnikov, obdelava pridobljenih vprašalnikov, skupno delo na podlagi pridobljenih rezultatov v okviru delavnice, pisni povzetek ugotovitev in priporočil ter zaključne sprejete smernice. In čez dobrih šest mesecev “vajo ponovimo”. Potem zagotovo zaleže za nekaj časa, morda znotraj istega kolektiva kar na dolgi rok! Sicer pa je komuniciranje tako živo početje, da se nam na spolzkem terenu odnosov ob prenašanju informacij zaplete vsak dan, večkrat na dan.

Do slišanja, snidenja, sodelovanja… in branja KUPA pisma v marcu 2019.
Akcija je zdaj na vaši strani!

Celje, 14. februarja 2019

Vzpostavite stik z nami: pokličite, pišite, izpolnite e-obrazec

KUPA Prvi vtis … to je lahko začetek našega sodelovanja!

KUPA Prvi vtis – butična in nišna storitev KUPA komunikacije na podlagi 30-letnih izkušenj v medijih, marketingu, piaru in podjetništvu.

V kvalitativni raziskavi odkrivamo sistemske izzive vašega podjetja ali javnega sektorja, komunikacijske odklone zaposlenih pri delu s sodelavci ter s strankami in vam, kar je naš unikum, ponudimo lastne rešitve in nasvete. Upoštevali so jih že mnogi.

Iskali smo odgovore na različna vprašanja. KUPA Prvi vtis je dejansko naša prva analiza, če želite z nami sodelovati pri projektu ZA boljše komuniciranje, za boljše odnose, za boljši sistem.  Naše naročnike je zanimalo marsikaj. Omenimo le nekaj izzivov:

  • Kako kakovostno obravnavamo stranke v našem hotelsko-zdraviliškem kompleksu?
  • Kakšen je prvi vtis stranke ob obisku naše spletne trgovine energetskih izdelkov?
  • Ali so zaposleni občinski uslužbenci dovolj ustrežljivi in dojemljivi za potrebe občanov?
  • Znajo bibliotekarji vešče ponuditi obiskovalcem knjižnice tudi dostop do oddaljenih e-gradiv?
  • Zakaj so dejansko zaposleni v našem proizvodnem podjetju – multinacionalki tako nezadovoljni z malico zunanjega dobavitelja?

In še mnogo drugih vprašanj. Kakšno je vaše?

Sporočite nam o čem in kdaj bi se želeli pogovoriti z nami

Povpraševanje
Naša spletna stran za boljše delovanje uporablja piškotke! Ali se strinjate, da na vaš računalnik naložimo piškotke za ta namen? Nastavitve Se strinjam

Analitični piškotki

Piškotki za statistiko pomagajo lastnikom spletnih strani razumeti, kako obiskovalci uporabljajo spletno stran tako, da anonimno zbirajo in javljajo informacije. Ta spletna stran uporablja Google Analytics za zbiranje anonimnih informacij, kot so število obiskovalcev mesta in najbolj priljubljene strani. Ohranjanje tega piškotka nam pomaga izboljšati našo spletno stran.

Piškotki Google Maps in Facebook

Spletna stran uporablja zemljevid Google Maps, v kolikor želite, da se vam prikažejo Google Maps zemljevidi, morate le to predhodno odobriti. V kolikor želite dovoliti piškotke Facebook, le to ustrezno označite.

Sistemski piškotki

Sistemski piškotki so obvezni – ne more biti razveljavljeno. Zahtevani piškotki naredijo spletno stran uporabno, saj omogočajo osnovne funkcije, kot so navigacija po strani in dostop do varnih območij spletne strani. Spletna stran brez teh piškotkov ne deluje pravilno. Piškotki za namestitve pomagajo spletni strani, da si ta zapomni informacije, ki spremenijo, na kakšen način se spletna stran obnaša ali izgleda, kot vaš priljubljeni jezik ali regijo, v kateri ste.