VROČE! Prihranite do 60% upravičenih stroškov! Izberite KUPA v Katalogu strokovnjakov za Digitalno strategijo!

Pridobite vavčer za pripravo digitalne strategije in v Katalogu strokovnjakov izberite KUPA komunikacije! Lahko se obrnete neposredno na nas in skupaj z vami izpolnimo obrazce za pridobitev vavčerja. Po potrditvi vaše vloge s strani DHL, da ste glede na vsebino upravičeni do povračila stroškov, se lotimo raziskave stanja in izdelamo strategijo za neposredno implementacijo rešitev v praksi. Izdelavo digitalne strategije, s poudarkom na uporabniški izkušnji, si lahko pocenite tudi za 60%!  Preberite več!

KUPA 100 slovenskih spodbudnih zgodb!

Postanite ena od 100 slovenskih spodbudnih zgodb po izboru KUPA agencije! Pridružite se nam kot pokrovitelji spodbudnega projekta, ki ga bomo junija 2020 zaključili z dogodkom: spoznavnim srečanjem 100 spodbudnih poslovnih zgodbarjev!  Sodelujte!
Preberite si zgodbo o Janu iz podjetja Noviles

Povpraševanje /Zanima nas …

KUPA AKADEMIJA – vpis v jesenski program

Če zasebno ali znotraj podjetja potrebujete več znanj in veščin na temo učinkovito komuniciranje, učinkovito vodenje ljudi, učinkovito upravljanje časa, učinkovito pogajanje in /ali izvajanje projektov – potem je KUPA akademija pravšnji odgovor za vas. Vpišite se v odprt jesenski program – 4 sobote v septembru 2019! Preberite več!

Prijavnica

KUPA USPOSABLJANJE – na sedežu vašega podjetja ali na planini: Rakitna, Golte, Zreče …

Če zasebno ali znotraj podjetja potrebujete več znanj in veščin na temo učinkovito komuniciranje, učinkovito vodenje ljudi, učinkovito upravljanje časa, učinkovito pogajanje in /ali izvajanje projektov – potem je KUPA pravi naslov za vas. Ta hip je največ povpraševanja za temo: Moč pogajanj kot pot do skupne rešitve! Želimo vas prisluhniti, kaj potrebuje ZA boljše komuniciranje, ZA boljše odnose, ZA boljši sistem vaše organizacije! biserka@kupa.si 

Povpraševanje /Zanima nas …

KUPA Prvi vtis – je odgovor na vaše vprašanje: Kako naše komunikacijske odklone in sistemske izzive vidijo stranke? 

Naše naročnike je  doslej zanimalo marsikaj. Omenimo le nekaj izzivov:

  • Kako kakovostno obravnavamo stranke v našem hotelsko-zdraviliškem kompleksu?
  • Kakšen je prvi vtis stranke ob obisku naše spletne trgovine energetskih izdelkov?
  • Ali so zaposleni občinski uslužbenci dovolj ustrežljivi in dojemljivi za potrebe občanov?
  • Znajo bibliotekarji vešče ponuditi obiskovalcem knjižnice tudi dostop do oddaljenih e-gradiv?
  • Zakaj so dejansko zaposleni v našem proizvodnem podjetju – multinacionalki tako nezadovoljni z malico zunanjega dobavitelja?

In še mnogo drugih vprašanj. Kakšno je vaše?

Sporočite nam o čem in kdaj bi se želeli pogovoriti z nami

Povpraševanje