Samo navdušen prodajalec lahko navduši stranko

Delavnica, 5. 3. 2020 v predavalnici KUPA v Ljubljani – prijave do 20.2.!

Na temo celodnevnega seminarja s prodajno ekipo in vodstvom je direktorica Glin okna Darija Vrhovnik zapisala:”Biserka, hvala za prijetno in poučno druženje, podprto s številnimi izkušnjami in konkretnimi primeri iz gospodarstva, kar daje tovrstnemu KUPA seminarju dodatno kvaliteto.” 

Do informacij o vsebini, gradivu, vložku, prijavi na dogodek vas loči le KLIK.

Izdelamo vam digitalno strategijo z vidika uporabniške izkušnje!

Izberite KUPA v Katalogu strokovnjakov za Digitalno strategijo! Nalili vam bomo čistega vina in ponudili tudi rešitve.

Pod pojem digitalizacije lahko razumemo in uvrstimo marsikaj. Najprej morate vedeti, kaj dejansko želite v podjetju, šele potem je smiselno pripravljati digitalno strategijo. In to s primernim ponudnikom iz Kataloga strokovnjakov. V KUPA komunikacije smo specialisti z vidika uporabniške izkušnje, primerni za podjetja, ki delajo predvsem s fizičnimi kupci. Strategijo vam pripravimo na podlagi zajetnega vprašalnika za vsa področja in rezultate predstavimo na podlagi SWOT analize.

KUPA je v Katalogu strokovnjakov Digitalnega središča in tako si lahko z vavčerjem za digitalno strategijo pocenite našo izvedbo do 60% vrednosti, kar glede na izhodiščno ceno 4.500 evrov pomeni za vas 2.700 evrov prihranka.

Preberite več!

KUPA Prvi vtis – ali kako vas vidijo stranke in zaposleni?

Preverimo  vse kanale, ki jih v stiku z vami uporablja stranka. Sistemski izzivi, ki jih odkrijemo so zgovorni za lastnike in upravo, komunikacijski odkloni pa priložnost za usposabljanje zaposlenih. Mi postavimo scenarije, da lahko najdemo izziv za vaš problem. Pustite si nastaviti Zrcalo KUPA Prvemu vtisu.

Naše naročnike je  doslej zanimalo marsikaj. Omenimo le nekaj izzivov:

  • Kako kakovostno obravnavamo stranke v našem hotelsko-zdraviliškem kompleksu?
  • Kakšen je prvi vtis stranke ob obisku naše spletne trgovine energetskih izdelkov?
  • Ali so zaposleni občinski uslužbenci dovolj ustrežljivi in dojemljivi za potrebe občanov?
  • Znajo bibliotekarji vešče ponuditi obiskovalcem knjižnice tudi dostop do oddaljenih e-gradiv?
  • Zakaj so dejansko zaposleni v našem proizvodnem podjetju – multinacionalki tako nezadovoljni z malico zunanjega dobavitelja?

In še mnogo drugih vprašanj. Kakšno je vaše?

Povpraševanje /Zanima nas …

KUPA akademija (sklop 4 seminarjev) na temo: program Učinkovito

V KUPA vam na podlagi 30-letnih izkušenj v komuniciranju in vodenju tako v javnem kot v zasebnem sektorju ponujamo lasten produkt komunikacijskega in poslovnega usposabljanja. Doslej so nam izvedbi vsebin iz programa Učinkovito s pomočjo naših posebnih KUDO kartic, škatle presenečenja, peščenih ur in rumenega prenosnika zaupali že mnogi. 

V avgustu 2019 smo prvo serijo 21 KUDO kartic s področja učinkovite komunikacije dopolnili še s svežnjem za Učinkovito vodenje, Učinkovito upravljanje časa, Učinkovito pogajanje in Učinkovito izvajanje projektov po metodi Skram ali Gruč (s poudarkom na storitvenih dejavnostih).

Poznate pravo diagnozo za pojave, kot so: preobremenjenost sodelavcev, fluktuacija, mobing, prikrita agresija, pomanjkanje motivacije, premajhna produktivnost…    Ne bo vam vedno všeč, kar bomo odkrili. Lahko pa vam pomaga pri  soočanju s težavami in pri reševanju problemov!

biserka@kupa.si 

Povpraševanje /Zanima nas …

KUPA svetovanje in KUPA coaching

Izzivom vaše organizacije, tako v zasebnem kot javnem sektorju pristopamo osebno. Ponavadi na podlagi uvodnega seminarja med slušatelji analiziramo poseben KUDO vprašalnik in tako dobimo vpogled v širšo sliko, ki je povezana z izzivi za boljšo komunikacijo, boljše odnose, boljši sistem. Na tej analitični podlagi vam lažje ponudimo ustreznejše rešitve. Tudi s pomočjo individualnega obravnave, v vlogi svetovalca ali coacha.

Kontaktirajte nas in pogovorili se bomo: biserka@kupa.si

Sporočite nam o čem in kdaj bi se želeli pogovoriti z nami

Povpraševanje