Za bolj učinkovito: komuniciranje, upravljanje časa, vodenje sodelavcev, pogajanja!

KUPA akademija – vpis v “odprt” jesenski termin
štiri sobote v septembru 2019 v Ljubljani

Kdaj in kje?

Vse sobote v septembru 2019, bolj natančno: 7.9., 14.9., 21.9. in 28.9. bomo na izbrani lokaciji v Ljubljani ( predvidoma v enem izmed hotelov v središču mesta ali pa v gostujoči predavalnici v Stegnah) izpeljali program KUPA akademija.

Kaj zajema program KUPA akademija?

Program KUPA akademija zajema 4 delavnice v živo in več vaj ter zaključnih testov za vsako področje tudi v okviru e-KUPA učilnice:

  1. Učinkovito komuniciranje
  2. Učinkovito upravljanje časa (vključno z metodo Skram za storitvene dejavnosti)
  3. Učinkovito vodenje sodelavcev
  4. Učinkovito pogajanje – pot do skupne rešitve

Po vsaki delavnici, ki bo trajala od 9.00 do 16.00, z vmesnim 45 minutnim premorom za kosilo v bližini predavalnice, bomo udeležencem razdelili »žetone« za dostop do e-KUPA učilnice, kjer boste o vsaki od navedenih vsebin imeli še dodatne vaje in zaključni test.

Po končanem usposabljanju pridobite Certifikat KUPA akademija.

Vaš vložek:

KUPA akademija se izvede v svežnju, torej kot celota 4 tematskih delavnic z vmesnim delom v e-učilnici, kar znaša: 1.290 evrov (brez DDV).

Cena vključuje: pripravo in izvedbo delavnice, pripravo vaj in testov v e-KUPA učilnici, gradivo, ki ga prejmete v obliki e-knjige ob koncu usposabljanja, jutranji napitek in osvežitev v pavzi. Kosilo in stroški parkinga niso vključeni v ceno.

Izberite najugodnejšo opcijo plačila usposabljanja in jo označite ob prijavi v KUPA AKADEMIJO! Število mest v KUPA AKADEMIJI je omejeno na 12 udeležencev. Zato drugih popustov razen navedenih pod opcijo C ne nudimo.

Opcija A: Ob prijavi do 21. 6. 2019 lahko znesek plačate v 3 obrokih:
500 evrov ob prijavi, preostala dva v višini po 395 evrov pa 31.7. in 31.8.2019
Opcija B: Ob prijavi do 31. 7. 2019 lahko znesek plačate v 2 obrokih:
500 ob prijavi, znesek v višini 790 evrov pa 1. 9. 2019.
Opcija C: Znesek v višini 1.290 evrov poravnate v celoti ob prijavi in pri tem lahko uveljavljate ugodnosti:
Do 27. 6. 2019: 10% popust in izvod knjige Moja pot:Start upi za vse življenje
Do 27.7. 2019: 7% popust
Do 27.8. 2019: 3% popust

Po potrjeni prijavi vam na vaš e-naslov posredujemo:

  1. VPRAŠALNIK, da preverimo vaše potrebe in predznanje za vsako od navedenih 4 tem. Odgovori so nam dragoceni predvsem pri pripravi vaj za prijavljene udeležence v okviru e-KUPA učilnice in tudi na seminarju, ki poteka v živo.
  2. POTRDILO o realiziranem celotnem/delnem vplačilu
  3. PROGRAM za vse štiri delavnice.

Izberite najugodnejšo opcijo plačila usposabljanja in jo označite ob prijavi v KUPA AKADEMIJO! Po prejemu prijavnice vam izdamo avansni račun/ali predračun za izbrano opcijo plačila. Z vplačilom potrdite udeležbo v KUPA akademiji.

Prijavnico z želeno opcijo plačila nam lahko posredujete na: biserka@kupa.si s pripisom KUPA AKADEMIJA september 2019 in vsemi potrebnimi podatki o udeleženci in /ali plačniku. Lahko kliknete tudi na našo elektronsko prijavnico.

Prijavnica

KUPA akademija (na sedežu vašega podjetja)

Program KUPA za vodje v okviru KUPA akademija (4 ali 5 tem celodnevnih delavnic): učinkovito komuniciranje, učinkovito upravljanje časa, učinkovito vodenje sodelavcev, učinkovito izvajanje projektov po metodi Skram in /ali učinkovita pogajanja. Del tega programa bomo junija za naše naročnike izpeljali v Novi Gorici, Novem mestu, Ljubljani, Mariboru in Kranju. Sprejemamo rezervacije terminov oz. povpraševanje za obdobje 15. julij- 15. oktober 2019 na sedežu vašega podjetja /zavoda.

Povpraševanje ali že konkretno naročilo z želenim datumom nam lahko pošljete na e-naslov: biserka@kupa.si  ali s klikom na spletno prijavnico.

Prijavnica

KUPA Prvi vtis … to je lahko začetek našega sodelovanja!

KUPA Prvi vtis – butična in nišna storitev KUPA komunikacije na podlagi 30-letnih izkušenj v medijih, marketingu, piaru in podjetništvu.

V kvalitativni raziskavi odkrivamo sistemske izzive vašega podjetja ali javnega sektorja, komunikacijske odklone zaposlenih pri delu s sodelavci ter s strankami in vam, kar je naš unikum, ponudimo lastne rešitve in nasvete. Upoštevali so jih že mnogi.

Iskali smo odgovore na različna vprašanja. KUPA Prvi vtis je dejansko naša prva analiza, če želite z nami sodelovati pri projektu ZA boljše komuniciranje, za boljše odnose, za boljši sistem.  Naše naročnike je zanimalo marsikaj. Omenimo le nekaj izzivov:

  • Kako kakovostno obravnavamo stranke v našem hotelsko-zdraviliškem kompleksu?
  • Kakšen je prvi vtis stranke ob obisku naše spletne trgovine energetskih izdelkov?
  • Ali so zaposleni občinski uslužbenci dovolj ustrežljivi in dojemljivi za potrebe občanov?
  • Znajo bibliotekarji vešče ponuditi obiskovalcem knjižnice tudi dostop do oddaljenih e-gradiv?
  • Zakaj so dejansko zaposleni v našem proizvodnem podjetju – multinacionalki tako nezadovoljni z malico zunanjega dobavitelja?

In še mnogo drugih vprašanj. Kakšno je vaše?

Sporočite nam o čem in kdaj bi se želeli pogovoriti z nami

Povpraševanje