Ljubljana, 9. novembra 2019 –  Nekaj iz osebnih potreb in nekaj malega tudi kot profesionalni izziv KUPE v smislu Prvega vtisa ter uporabniške izkušnje sem si danes dan pred zaprtjem ogledala 30. Ambient Ljubljana – sejem pohištva in notranje opreme ter 4. Dom Plus s ponudbo stavbnega pohištva, ogrevalne in hladilne tehnike, montažnih hiš ter opreme za okolico hiše. Zadovoljna sem z informacijami, ki sem jih pridobila tako v osebnem stiku kot z gradivi. To pa seveda ne pomeni, da komu od ponudnikov ne bi ponudila še kakšnega od sistemskih izzivov za še bolj prodorno predstavitev. Tudi v smislu digitalizacijskega zajema vtisov obiskovalcev. Pa gremo po vrsti…

Sama sem se najdlje zadrževala pri opciji ogrevanja in pridobila koristne ter zelo izčrpne informacije enega od ponudnikov panelnih sistemov. Za hišo približno 100 m2 bi lahko prišel strošek ogrevanja (takole na prvi pogled, torej okvirno) približno štiri tisoč evrov, ob avansnem plačilu 3% popust, sicer pa ugodni plačilni pogoji s preostankom plačila v višini 40% po končani montaži. Garancija od 10 do 12 let, rok dobave in montaže mesec dni. Priznam, bom še kar intenzivno pobrskala po tovrstni opciji ogrevanja. Čeprav se kot laik zavzemam za zdravo kombinacijo različnih ogrevalnih teles in virov toplotne energije. Čeprav na hitro, ker se je ponudniku že mudilo, sem vendarle pridobila zanimivo informacijo o tem, kako je mogoče ujeti “sonce na svoji strehi” oziroma nadstrešek za avto opremiti s sončno elektrarno za samooskrbo celotnega doma. Za povrh pa ponudnik doda še opcijo polnjenja za električni avto.  Tudi vgradne omare ali garderobne sobe me spremljajo doslej na vseh mojih bivanjskih lokacijah. Tudi na eni poslednjih, ki jo imam v mislih, no, če sem natančna predposlednji /na tisti zadnji vsi skupaj potrebujemo bolj malo, kajne ;)) / si nameravam umisliti pohodno garderobno sobo s kakšno predelno steno ali z drsnimi vrati. Vsaj okvirno površino in osnovne želje pričakujejo seveda vsi ponudniki, da bi ob povpraševanju lahko ponudili še kakšno ceno. Izjema je bila v prvem primeru ter tudi pri ponudniku umivalnikov za kopalnice. Vzel si je čas, podrobneje opisal sam sistem vgradnje in na vprašanje o ceni brez obotavljanja to tudi povedal. Še tu in tam sem malce bolj na hitro s kom poklepetala, sicer pa si zbrala potrebne kontakte in na kupe gradiva ter odšla z dobrimi vtisi. Če bi se v tem hipu lotila notranje obnove ali morda gradnje hiše bi zagotovo na enem mestu lahko našla vse tisto, kar bi potrebovala pri opremi ali izgradnji. Tudi kakšen kamin za prijetnejše vzdušje ali morda bolj trajnostno naravnan izdelek za zbiranje deževnice.

Z vidika KUPA komunikacije pa bi imela za koga od ponudnikov ali takole čez prst zagotovo še kakšen nasvet. Večina si je namreč podatke o zainteresiranih obiskovalcih zapisovala kar ročno v kakšen zvezek (boljše kot na list papirja).  Nisem zasledila – in dopuščam seveda, da sem to spregledala, ker obiskovalcev je bilo kar precej – da bi kdo ponujal izris opreme kopalnice, kuhinje. To bi lahko bila ena od ponudb v prihodnje – na primer, vsi obiskovalci, ki boste sejem obiskali z izmero svojih prostorov boste lahko dobili tudi osnutek brezplačnega izrisa želene kopalnice, kuhinje…  Je pa res, da ob prelistavanju priloženih katalogov in priložnostnih tiskovin ugotavljam, da smo obiskovalci “obdarjeni” s kopico zelo koristnih informacij, na primer o tem, zakaj arhitekt priporoča odprto kuhinjo, zakaj danes kopalnico lahko z veseljem pokažemo gostom … Slednje je res izjema še v mnogih navzven velikih družinskih hišah, zgrajenih v socializmu, ko so bile kopalnice praviloma brez oken, nekakšne majhne luknje, kot da bi se naši predniki bali, da bi kdo pokukal vanje.

Preden se torej podam v prelistavanje Čudovitega sveta keramike, izbire pravega kamina, kuhinjskih nap, kotnih klopi, hiš, vhodnih vrat… naj sklenem z ugotovitvijo, da se mi je današnji obisk sejma zdel zanimiv in glede na moje potrebe v bližnji prihodnosti tudi koristen. Bi pa lahko prenekateri ponudnik samo obdelavo potencialnih strank v dosti večji meri koristno združil z obema vidikoma komunikacije: osebnim in digitalnim. Sogovornik, ki me je na primer navdušil z izčrpnimi informacijami mi je, med drugim dobrohotno namignil, da me bo potem iz podjetja nagovoril nekdo drug, ki bo dobil te kontakte. Pa bi bilo verjetno tudi meni bolj prijetno, če bi pogovor lahko nadaljevala z nekom, s katerim sem ga iz oči v oči že začela… Sicer pa je Uporabniška izkušnja ali Customer Experience tudi ena od sestavin v digitalni strategiji, ki vam jo lahko pripravimo v KUPA komunikacije, vi pa si storitev kar za 60% pocenite z uporabo vavčerja Slovenskega podjetniškega sklada.