Digitalizacija, 4. tehnološka, 5. pred vrati … poslušamo na vsakem koraku. Ob ponujenem usposabljanju prek e-portala velikokrat slišim odgovor, da se v “njihovem” podjetju takšno usposabljanje na daleč, s 24-urno dostopom do koristnih vsebin, nekako ne prime najbolje. Ljudje tega še niso navajeni; pa tudi, le kdo bi se izobraževal po koncu službe?! Danes se na hitro oglasim v enoti Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje, ker me po nedavnem klepetu s prijatelji “firbec matra”, koliko točno mi še manjka do upokojitve. Oglasila sem se torej po informativni izračun ter po prijazni obdelavi dobila potrdilo o prejetih dokumentih s pojasnilom, da mi bodo izračun poslali na dom. Ko povprašam po tem, kdaj se bo to zgodilo, pa prejmem odgovor, da “kar traja”. Povprašam, če mesec ali dva in spet dobim prijazno pojasnilo, češ, da lahko tudi dlje, več mesecev. Digitalizacija in vse, kar podobnega sliši na to besedo je očitno tej ustanovi tuja. Pa če bi še tako radi poudarjali uporabnikom prijazno storitev države. “Bog ne daj” seveda, da pa zamudiš s plačilom kakšnega prispevka tej isti ustanovi; se namreč mudi, vsak mesec sproti. No, če v podjetju morda razmišljate o izdelavi digitalne strategije, smo vam lahko pri tem v pomoč. Uporabniška izkušnja – ne glede na velikost, dejavnost, ki jo opravljate – je lahko dosti bolj prijazna in učinkovita.

Preberite si osnovno informacijo in nas kontaktirajte – pocenite si izdelavo digitalne izkušnje za vaše stranke in delovanje podjetja.