Ko je vsega preveč, lahko nastane problem. Točno teh 7 črk, ne tistih olepšanih, ki slišijo na “izziv”. Kako torej ločiti zrno od plevela? Na skoraj vseh področjih življenja. Tudi na komunikacijskem obstaja izredna ponudba. Mnogi so strokovnjaki, ki jih na podlagi 30-letne kilometrine tudi sama spoštujem, saj svojo profesionalnost in strokoven ter Človeški (z veliko začetnico) pristop, ki temelji na integriteti, dokazujejo vedno znova. Hkrati pa sem vedno znova presenečena nad poplavo komunikacijskih ponudnikov, za katere nisem sicer nikoli slišala; morda se pohvalijo s prebrano knjigo, kakšnih hitrim instant tečajem, včasih pomaga tudi vplivna mama, oče ali pa kakšen političen pedigre. In na moč podobno je začutiti prezasičenost tudi, ko iščeš ponudnika za obnovo stanovanj, avto, počitnice… Postajamo družba “plastic fantastic”, kjer nekateri postanejo mojstri “kar čez noč”, ko “vsi znamo takorekoč vse”, in to po tistem ameriškem receptu: 3 koristi, 5 ugodnosti, 7 prednosti, 9 fantastičnih učinkov. In v takšnem okviru veeeeeeelikih izbir, ki na koncu koncev to niti niso, je včasih težko izbrati pravo.