window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-126695368-1');

Neprijetna izkušnja z nesramno stranko

» Neprijetna izkušnja z nesramno stranko

Neprijetna izkušnja z nesramno stranko

Eden od sistemskih izzivov, na katere naletimo pri KUPA komunikacije, je povezan tudi z varnostjo zaposlenih.

Na prazničen petek  sem šla čez cesto v najbližjo trgovino še po praznično rožico za na mizo in še nekaj malenkosti. V sosednji vrsti se je razburjala stranka s psom nevarne pasme, ki je bil sicer na povodcu, toda ni imel nagobčnika in tudi v trgovini z živili zagotovo ni imel kaj iskati s svojim lastnikom. Pes je – za razliko od svojega lastnika, ki je glasno razgrajal –  deloval čisto prijazno. Pa vendar…

Najprej je prodajalka lastnika prijazno opozorila, da bi moral pes počakati zunaj; lastnik psa jo je glasno ozmerjal na različne načine, češ, da je pes boljši kot kakšen klošar, da mu ona že ne bo govorila, kje bo njegov pes, da bo pes tam, kjer bo on, itd. Ko ga je opozorila, da to ni služben pes (npr. za slabovidne) ji je odvrnil, da je to nič ne briga, da je to njegov služben pes. In tako naprej… Nesramnosti je bilo na račun zaposlenih, češ »saj vam ne bo požrl klobas, kaj se pa vi greste, boste že videle…« še veliko.

Vsem v obeh čakalnih vrstah pred blagajno je bilo neprijetno, toda nihče še ni povzdignil glasu, saj smo očitno vsi mislili, da se bo vidno okajena stranka naposled unesla s svojimi izpadi (zaenkrat le verbalnimi). Blagajničarka v vrsti, kjer je čakal ga je tudi prijazno umirjala in večkrat ljubeznivo pozvala, češ, gospod umirite se, saj se bova vse zmenila. Ni pomagalo.  Nesramna stranka je situacijo še zaostrila.

Obiskovalec trgovine s psom je zdaj zahteval  knjigo pritožb, da zapiše, kako nesramno se ravna z njim in njegovim psom. Poslovodkinja mu jo je prinesla. On pa je rekel, jo bom vzel ven, bom zunaj pisal. In je blagajničarka v naši vrsti vendarle vljudno, a glasno rekla: «Gospod knjige pritožb ne morete ven odnašat, tukaj lahko napišete.« In je spet robantil, češ, da mu tega že ne bo preprečila. In takrat se mi je zdelo vse skupaj resnično že kaplja čez rob.

Vprašala sem blagajničarko, če imajo kakšnega varnostnika v bližini in je rekla, da ne. Glasno sem opozorila gospoda, naj se vendarle umiri in naj ne nadleguje teh žensk, ki samo opravljajo svoje delo in pes resnično ne sodi v trgovino. Začel se je verbalno znašati tudi nad mano, češ le kaj se vtikam. Potem sem rekla, da bom poklicala policijo, če ne bo prenehal in je spet izzival, češ, le pokliči, če si upaš in se ti do zdaj še ni nič zgodilo. In sem jo poklicala pred vsemi, na glas in povedala, kaj se dogaja. Stranka je s psom potem tiho le zapustila trgovino in se usedla v gostinski lokal pred trgovino.

Čez nekaj minut so prišli policisti in tudi sama sem podala izjavo o dogodku. Ob koncu sem obema blagajničarkama zaželela lepe praznike. Presunila pa me je zahvala poslovodkinje, ki je ravno takrat pojasnjevala situacijo tudi varnostni službi, ki se je pripeljala kmalu za policijo. Rekla mi je, da so bile s sodelavkami tako pretresene, da si niti varnostne službe niso upale poklicati. In solznih oči dodala še, da se mi zahvaljuje, ker sem se postavila zanje.

Morda razmislek vodilnim v trgovinah, predvsem manjših v mestih in na podeželju v okviru različnih v Sloveniji obstoječih trgovskih verig, da še bolj poskrbite za varnost svojih zaposlenih, ki so v teh »čudnih časih«, ko si tudi stranke preprosto dovolijo preveč in prestopajo vsako mejo primernega obnašanja, izpostavljene na milost in nemilost… same sebi?! Kaj pa naj naredi »uboga trgovka pri blagajni«, če se z njo sooča lastnik nevarnega psa kot da potrpi dokler se potrpeti da …

“Priznam, da se me je današnja izkušnja globoko dotaknila”, sem zapisala 30. marca 2018 v svojo zabeležko. Tudi zato, ker ponavadi  zaposlenim »solimo na izobraževanjih pamet«, kaj vse morajo narediti, da bi strankam ugodile, osnovne in dodatne storitve, večen nasmešek… Pa jih znamo tudi naučiti se ubraniti pred takšnimi izgredniki?!

 V KUPA blogu se lahko brezplačno naročite na rubriko Komunikacijski odkloni in sistemski izzivi. Morda se “najdete”, morda pa le dobite navdih za prenos rešitve v lastno delovno okolje. Ali pa se odločite za sodelovanje s KUPA pri kvalitativni raziskavi Prvi vtis in programih usposabljanja. 

Prijava na KUPA blog

Leave A Comment

Naša spletna stran za boljše delovanje uporablja piškotke! Ali se strinjate, da na vaš računalnik naložimo piškotke za ta namen? Nastavitve Se strinjam

Analitični piškotki

Piškotki za statistiko pomagajo lastnikom spletnih strani razumeti, kako obiskovalci uporabljajo spletno stran tako, da anonimno zbirajo in javljajo informacije. Ta spletna stran uporablja Google Analytics za zbiranje anonimnih informacij, kot so število obiskovalcev mesta in najbolj priljubljene strani. Ohranjanje tega piškotka nam pomaga izboljšati našo spletno stran.

Piškotki Google Maps in Facebook

Spletna stran uporablja zemljevid Google Maps, v kolikor želite, da se vam prikažejo Google Maps zemljevidi, morate le to predhodno odobriti. V kolikor želite dovoliti piškotke Facebook, le to ustrezno označite.

Sistemski piškotki

Sistemski piškotki so obvezni – ne more biti razveljavljeno. Zahtevani piškotki naredijo spletno stran uporabno, saj omogočajo osnovne funkcije, kot so navigacija po strani in dostop do varnih območij spletne strani. Spletna stran brez teh piškotkov ne deluje pravilno. Piškotki za namestitve pomagajo spletni strani, da si ta zapomni informacije, ki spremenijo, na kakšen način se spletna stran obnaša ali izgleda, kot vaš priljubljeni jezik ali regijo, v kateri ste.