Vstopamo v čas prazničnih pričakovanj in občutenj. V poslovnem svetu  je s pričakovanji tako, da je dobro, če jih je čim manj. Vedno znova se lahko prepričam v to, da se z resnično zainteresiranimi strankami, ki prepoznajo potrebe po sodelovanju s KUPA, zelo hitro, korektno in kakovostno dogovorimo o sodelovanju. Mnogi, ki tuhtajo, premlevajo, jim pošiljamo takšne in drugačne dodatne ponudbe, vmes kontaktiramo in se prepuščamo pričakovanjem “Kaj pa, če…” – na koncu tudi ostanejo na negativni strani tega osebnega računa pričakovanj. Zato je tako zasebno kot poslovno dobro pričakovanja zamenjati z željami.  Letni poslovni načrti na podlagi dogovorov, ki ne vzdržijo in pričakovanj, ki se na koncu pokažejo kot neupravičena,  se vse bolj dinamično ožijo na operativna tromesečja. Želimo si pač lahko; marsikaj. Včasih se kakšna želja po sodelovanju ali druženju s kom uresniči in drugič ne. Brez “negativnega kapitala” gremo dalje. In ob takšnem spremenjenem obravnavanju “praznih pričakovanj” naposled začnemo živeti po sistemu, da “odsotnost “ja” pomeni ta hip “ne” in bomo pač prijetno presenečeni, če bo kdaj “razmišljam, pokličem ” postal tudi “sprejmem, sodelujem”. Veliko dobrih decembrskih želja tako in drugače v imenu KUPA komunikacije.

Naročam se na KUPA BLOG