Celje,  1. september 2018 –  Zakaj poleg že obstoječih programov, kot so: KUDO 21, KUDO kartanje ter Obvladovanje stresa s komunikacijo in z energijo – treh doslej najbolj odmevnih programov, ki smo jih izpeljali za kolektive v javnem in zasebnem sektorju – letošnjo jesen uvajamo še KUPA UČINKOVITO?

Na kratko povedano imamo z besedico »učinkovito« v mislih to, da dosežemo cilj, ki si ga zadamo z izbranim modelom komuniciranja (zaželen je asertiven, malo manj dobrodošla sta pasiven in agresiven); prav tako, da želene aktivnosti opravimo znotraj načrtovanega časa; za tem, da sodelavce vodimo tako, da nam navdihnjeni sledijo in enako pomembno: izvajamo projekte čim bolj učinkovito s čim manjšimi stroški.

S komuniciranjem se tudi v organizacijah dejansko vse začne in tudi vse konča. In prav (ne)učinkovito komuniciranje še kako vpliva na tiste bolj trdne kazalce, ki jih direktorji, predsedniki uprav in lastniki podjetij praviloma tolmačijo prek številk.

Razlog, da po 4-ih letih izvajanja kvalitativnih raziskav Prvi vtis in Skriti kupec ter komunikacijskih usposabljanj in menedžerskih svetovanj, trgu ponudimo program KUPA UČINKOVITO, tiči tudi v rezultatih naših anket, ki jih izvajamo že nekaj časa. Vprašanja, ki ji zastavljamo našim slušateljem so različna, eno standardno se dotika dileme: Zakaj vam ljudje kot vodji v podjetju sledijo?

Druga »zimzelena« ugotovitev se glasi, češ, »pri vas se premalo pogovarjate.« Ta pripomba je praviloma povezana z upravljanjem časa na delovnem mestu, ko nam kakšen od šefov potoži, češ, da enostavno nima časa za pogovor s sodelavci, ker ima itak toliko drugega dosti bolj pomembnega dela.

In že smo pri našem zadnjem od štirih modulov, ki se dotika projektnega izvajanja obveznosti na delovnem mestu. Praviloma v organizacijah sleherno projektno delo zaposleni doživljajo kot dodatno breme in »nebodisigatreba«. In takrat praviloma ugotovimo, da je problem na začetku: pri sami učinkoviti komunikaciji o tem, zakaj naj bi nekaj počeli, kako bi to naredili in komu je uporabniška zgodba dejansko namenjena? Da le izpeljemo še enega od projektov, praviloma s precejšnjimi prekoračitvami vseh možnih rokov in dodatnim izgorevanjem zaposlenih, ali pa se vsega skupaj lotimo drugače, bolj agilno, bolj vitko?

Ali povedano drugače, pred nas se postavljajo zelo preprosta vprašanja:

  • najprej, kako bom učinkovito komuniciral ideje, predloge, naloge svojim sodelavcem;
  • za tem, kako bom za ustvarjanje dodane vrednosti pri delu, ki ga opravljam, porabil najmanj časa oziroma čas kot omejeno dobrino najboljše izkoristil;
  • “kako naj sodelavce navdihnem, na katera že obstoječa motivacijska sidra naj zgolj pritisnem…, kako naj jih popeljem novim zmagam naproti…«
  • in potem, ko bom resnično kot vodja ponotranjil ključna načela, tehnike in prakso komuniciranja, upravljanja časa ter vodenja ljudi… tudi ekipi ne bom predstavljal projektno delo kot dodatno breme;

Zato vabljeni, da nam tudi vi – mnogi so nam že – zaupate izvedbo ZAPRTEGA PROGRAMA KUPA UČINKOVITO na sedežu vašega podjetja. Trajal bo od septembra do decembra. Namenjen je vašim sodelavcem – tistim, ki ostajajo in v katere verjamete, ker še imajo tisto iskrico v očeh in verjamejo v tisti famozni stavek nekdanjega jugoslovanskega filma:« Vsak dan v vsakem pogledu vse bolj napredujem.«